вторник, 3 октября 2017 г.

VARDAGSRUMMET.

VARDAGSRUMMET.

Lägger ut några fler av de bilder som stylist Anna Mård och fotograf Karin Foberg tog när de var hos oss och fotade. Bilder som nu är med i reportage i nya Plaza Interiör. Här på bloggen får ni även lite extra material - inte varje dag jag kan erbjuda sådant!



Vi har platsbyggt en bokhylla på ena kortsideväggen i vardagsrummet. Eller vi och vi, det är maken som ligger bakom själva snickeriet. Jag önskar och så "trollar" han fram något. I de här lägena är han fantastisk!



På den andra sidan av rummet står ett vitrinskåp. Ovansidan av skåpet är ständigt i rörelse, ena dagen står en samling bruna glasflaskor där, en annan dag något helt annat. Jag gillar att ständigt förändra och gruppera på ytor som denna.



Det samma gäller detaljerna på bordet. Tror att detta bord är det mest fotade på bloggen. Det är stilleben, kaffekoppar och andra detaljer som oftast hamnar i fokus.



Vi avslutar med en bild på mig själv (gulp). Ja, det är inte ofta jag hamnar framför kameran. Är lite obekväm (som ni säkert ser - haha) med att själv stå i centrum på detta vis. Jag bjuder på det den här gången, kanske kul för er att få ett ansikte på självaste bloggerskan?


Hoppas att ni haft en fin helg och skön söndag. Det känns verkligen att det är höst ute nu. Jag gillar. Vi eldar i kaminen för fullt och tänder ljus.

















Original article and pictures take annixen.blogspot.se site

Комментариев нет:

Отправить комментарий