пятница, 13 мая 2016 г.

Nieuwe website

Nieuwe website

Mijn blog is verhuisd. Het werd tijd voor een volgende stap. Mijn blog is volwassen geworden en omdat ik wil blijven vernieuwen heb ik een nieuwe website, deze dus. Eentje waar de foto’s nog mooier op uit komen en de blog beter is te lezen op je mobiel en tablet. Je bent (hoogstwaarschijnlijk) op deze pagina terecht gekomen via mijn oude website. Ik heb zoveel als mogelijk blogs over proberen te zetten. Om je toch een beetje verder te helpen hieronder een overzicht van de laatste 3 blogs. Mocht je echt eentje missen, stuur me dan gerust een berichtje


Mijn laatste 3 blogs


Tuinplannen

New MATE

Nynke de Jong over Fries Geluk - Wimke.nl
Hoogtepunten van 2017

Andere blogs


Kerstcake met granaatappel

Stoofpot met abrikozen en bier

Original article and pictures take www.wimke.nl site

Комментариев нет:

Отправить комментарий