воскресенье, 10 января 2016 г.

Liten innflytelse her..

Liten innflytelse her..

i kjelleren. Min mann var tidligere Hi-Fi dilla. Nå er han 3 år fra 40 årskrisa og sykkeldilla har danket ut store stygge høytalere. ( Takk for det) Allikevel får prosjektor og kinoeffektene råde. Jeg kan jo ikke få beskrevet hvor lite jeg liker høytaler med tilbehør. Jeg elsker jo å se film, så ett sted må jo lyden komme fra!


Barna våre med deres kamerater synes derimot det er supert å se film og spille spill på stort lerret. Jeg har forstått at her får jeg liten innflytelse. Allikevel får jeg sneket inn litt her og der.


Du kjenner kanskje igjen det store bildet av "The Dhow Captain"? Ja, det stemmer at du har sett dette før, men dette her er laget på plexiglass, mens det andre er laget på aluminium. Jeg måtte teste pleksiglassløsningen også.


Ikke ofte jeg viser bilder fra kjelleren, men et lite unntak idag, siden jeg har influensa, er svimmel og har sendt guttene mine avgårde på skolen som "gamle damer". En rar influensa dette som går utover bedømmelsesevnen!


Original article and pictures take theverden.blogspot.com site

Комментариев нет:

Отправить комментарий